NU te lăsa înșelat de campaniile false de BLACK FRIDAY

Intrebari frecvente

Intrebari Frecvente

Pentru rezolvari ale diferitelor situatii aparute la instalare WINDOWS / OFFICE, va rugam sa consultati pagina noastra de TUTORIALE, sa ne trimiteti un email la contact@softieftin.ro sau sa ne contactati pe Whatsapp sau telefonic.

Unde gasesc cheia de produs?

In cazul produselor digitale, cheia de produs o gasesti in fisierul atasat primit prin email, dupa confirmarea platii.

In cazul produselor fizice (stick usb sau dvd) cheia de produs se afla in pachetul pe care il vei primi o data cu stickul usb / dvd.

Cheia de produs se adreseaza persoanelor juridice sau persoanelor fizice?

Produsele noastre pot fi utilizate atat de persoane fizice, cat si de persoane juridice. Persoanele fizice pot utiliza orice produs prezent pe site-ul nostru. Persoanele juridice pot utiliza doar produsele in a caror descriere se specifica ca pot fi utilizate pentru legalizarea PC-urilor detinute de persoane juridice.

Exemplu:
Produsele home si produsele student sunt valabile doar pentru uz personal si conform legii nu pot fi folosite de catre persoane juridice.
Produsele pro, produsele professional si produsele office pot fi folosite si de catre persoane juridice si de catre persoane fizice.

Se ofera factura fiscala?

Toate produsele noastre sunt insotite de factura fiscala. Factura demonstreaza dreptul dvs. de proprietate asupra licentei electronice a produsului achizitionat. Facturile vor fi trimise pe e-mail si sunt eliberate fara semnatura si stampila conform codului fiscal, art. 319, alin. 29.

De unde descarc programele?

Toate programele se vor descarca intotdeauna de pe site-ul oficial al producatorului. Nu descarcati niciodata de pe alte site-uri deoarece exista riscul de infectare cu malware.

Gasiti instructiunile pentru fiecare produs in parte si un link de descarcare sau activare, unde exista, in e-mailul trimis de noi atunci cand achizitionati un produs sau pe pagina noastra de instructiuni.

NU INCERCATI SA ACTIVATI SOFTWARE PIRATAT!!!

De ce nu am primit produsul?

Verifica intotdeauna si in folderele SPAM sau Junk ale casutei postale de e-mail!

Daca nu ai primit produsul in maxim 24 de ore de la plasarea comenzii te rugam sa ne contactezi telefonic.

La GMail este posibil ca e-mailurile de la noi sa apara in sectiunea de oferte.

Cat dureaza pana primesc comanda?

In medie, timpul de asteptare este de maxim 60 de minute dupa confirmarea platii, in timpul programului de lucru.

Acest timp de asteptare se poate schimba cand programul de lucru s-a incheiat sau cand numarul de comenzi este mai mare si nu reusim sa le finalizam in timp util.

Nu iti face griji, niciodata nu dureaza mai mult de 24 de ore.

Daca te grabesti, suna-ne si vei primi produsul comandat in 30 minute!

Se livreaza ceva fizic?

Livrarea produselor virtuale se face exclusiv pe e-mail.

Prin livrare se intelege furnizarea produselor achizitionate de dvs, direct in casuta dvs postala electronica (e-mail) insotite de instructiuni, link-uri pentru descarcarea programului(elor) si factura fiscala.

Livrarea produselor tangibile se face exclusiv prin curier rapid (SameDay sau DPD). Suportam noi costul transportului, asadar, nu trebuie sa iti faci griji.

Toate produsele digitale comercializate de noi au o garantie de 12 luni chiar daca conform politicii unor producatori garantia se ofera obligatoriu minim 3 luni de zile.

Garantia nu are legatura cu functionalitatea produsului.

Cheile de produs sunt unice si odata activate, acestea raman activate pe termen nelimitat (cu exceptia produselor care sunt cu abonament pe un termen limitat de timp).

Garantia se ofera in urmatoarele cazuri:

  • Va trimitem o cheie gresita.
  • Va trimitem o cheie incompleta.
  • Va trimitem din greseala o cheie care a mai fost trimisa altui client.
  • Orice alta eroare umana produsa din vina noastra.
  • In aceste situatii garantia va inlocuieste cheia defecta gratuit.

In cat timp trebuie sa activez cheia?

Termenul de activare al licentei este 30 de zile in cazul celor mai multe produse digitale. Pentru produsele BIND to Microsoft termenul de asociere cu contul Microsoft este de 5 zile. O licenta activata / asociata contului Microsoft are VALABILITATE PERMANENTA.

Recomandarea noastra pentru numarul maxim de zile de activare se transmite cu instructiunile fiecarei comenzi.

Produsele noastre sunt RETAIL?

Majoritatea produselor comercializate de noi sunt retail. Produsele in a caror descriere nu exista cuvantul retail inseamna ca nu sunt retail.

Pentru a verifica cheia de produs pentru un sistem de operare, dupa activare se acceseaza:

In Command Prompt se introduce comanda slmgr -dli si o sa apara o fereastra cu mai multe informatii.

Cele mai importante informatii care trebuie sa apara sunt:

  • License status: Licensed
  • Channel: RETAIL
  • Ultimele 5 caractere de la cheie sa corespunda cu ultimele 5 de la cheia primita

Toate cheile comercializate de noi se activeaza pe software-ul original al producatorului.

Primesc o factura proforma daca vreau sa platesc prin transfer bancar?

Da. softieftin.ro emite automat facturi proforme si vi le transmite pe mail, imediat dupa finalizarea comenzilor.

Factura proforma contine toate datele necesare platii, inclusiv numarul unic al comenzii tale, pe care te rog sa il treci la detaliile platii, in cazul in care platesti prin transfer bancar.

Daca se strica calculatorul pot muta cheia de produs pe alt calculator?

Doar cheia de produs pentru sistemele de operare si cheia de produs pentru aplicatiile Office cu activare prin contul producatorului se pot muta pe alt calculator.

Cheile de produs se pot muta pe alt calculator doar dupa ce au fost dezinstalate de pe primul.

Cat timp este valabila cheia de produs?

Cheia de produs este valabila pe viata si se poate folosi pe un singur calculator (cu exceptia produselor care sunt cu abonament pe un termen limitat de timp).

Va rugam sa cititi valabilitatea inainte de a efectua o comanda.

Cheia de produs se poate instala pe mai multe calculatoare?

Nu. Cheia de produs este valabila pentru un singur calculator.

Se poate reinstala de cate ori este nevoie pe calculatorul pe care s-a instalat initial.

Nu am putut sa activez cheia de produs. Ce pot face?

Incerca sa urmezi pasii din instructiuni si daca nu functioneaza, urmeaza procedura de activare prin telefon.

Daca nu te descurci, scrie-ne pe whatsapp, trimite-ne un email sau suna-ne si te vom ajuta noi!

Daca am cumparat produsul gresit, pot sa-l returnez?

Nu. Cheile de produs sunt unice si odata ce au fost furnizate, nu mai pot fi returnate.

Daca doresc sa cumpar mai multe chei de produs, se poate face un discount?

Pentru comenzile mai mari de 10 bucati se poate face discount.

Va rugam sa ne contactati pentru detalii.

Ce fac daca factura mea este gresita?

Daca factura este gresita ne contactezi si o modificam. De asemenea poti modifica datele tale de facturare din contul de client de pe site.